Thursday, January 16, 2014

Viiruste eemalhoidmisest

Leidsin facebookist selle pildi koos õpetusega. Tarmo Metsar jagas seda grupis "Samaanid, teadjad, ravitsejad". Usun, et selline teguviis täitsa toimib.
Ainult et paar vasturääkivust on siin ka: nimelt on vaja mõelda positiivselt.
Selle lause asemel "Mulle ei tule viirushaigused käte, nina ega suu kaudu!" asemel on mõistlikum öelda näiteks "Viirushaigused lähevad minu kätest, ninast ja suust kaugele eemale!"

Või see punase kirjaga lause "Ära ole haige, sest kõigil on õigus olla terve!" Mina ütlen selle asemel: "Olen terve, kuna kõigil on õigus olla terve!"




Tehke negatiivsusega proovi kasvõi nende kahe lausega ja kuulake, mida keha selle peale tunneb.
"Ma ei ole haige."
"Ma ei ole terve."
Ausalt öelda tunnen mina teist lauset öeldes palju tervemana :)



Ja lõppu öelge veel üks positiivne lause: "Ma olen terve!"
Ja te oletegi kohe palju tervemad:)

No comments:

Post a Comment