Wednesday, June 4, 2014

puuk

2 nädalat ja 3 päeva tagasi ampsas täiesti avalikult minu paljalt käsivarrelt üks pontsakas puuk. Tundsin, kuidas keegi mind närib, arvasin, et see on sääsk ja hakkasin automaatselt kratsima. Minu üllatuseks jäi küüne alla kinni hoopis parajat mõõtu puuk. Panin kalendrisse kohe kuupäeva kirja, sest rohked kogemused lähedaste ja tuttavatega erinevate puugihaiguste osas on andnud põhjust kahelda, kas mõni puuk meil siin Hiiumaal üldse viirustest puhas ongi.

Kahel hommikul olen tundnud korralikku pearinglust. Õnneks küll väga lühikest aega (mõni minut), ent siiski olen raske südamega auto rooli istunud, sest mis saab siis, kui sõidu ajal uuesti ringlemiseks läheb. Ent sõitmata ei saa ka jätta, lapsed vaja ju kooli ja lasteaeda viia (kahjuks pole alternatiive).
Eile õhtul hakkas sooja pliidi ääres küpsiseid meitserdades äkki imelik. Täpselt selline tunne, et hakkan kohe haigeks jääma. Ninas pakitses nagu enne nohu ja meeletu väsimus tuli ka kallale. Tegelikult on väsimus kimbutanud mind juba terve nädala. Iga päev kella 6 paiku õhtul veab väsimus kasvõi pildi tasku. Uni murrab täiega. Keerangi siis ukse lukku (et lapsed omapäi hulkuma ei saaks minna) ja viskan diivanile pikali. Pisem poja käib isegi minu otsas ratsutamas, aga mind see ei häiri, sest uni on magusam. Pean vähemalt tunnikese niimoodi magada saama, et siis ülejäänud õhtu vastu pidada.
Täna on juba kerge palavik (37,4) ja tahes tahtmata meenus mul just hetk tagasi, et puugu hammustustest on niipalju aega möödas, et viiruse peiteaeg võib möödas olla.
Loodan, et tegemist on siiski mõne leebema viirusega, aga pean olema valmis kõigeks. Seega pean eriti hoolega jälgima igat muudatust oma tervises. Ootame ja vaatame. Loodame parimat!

http://www.puuk.ee/
http://www.kliinik.ee/noustamine/perearst/id-26/?question=35183

No comments:

Post a Comment