Wednesday, May 28, 2014

VÄE SUURENDAMISE PALVE.


VÄE SUURENDAMISE PALVE.
Tekst on võetud fb'st Hingeabi kooli pildi kirjeldusest https://www.facebook.com/photo.php?fbid=1428835184053460&set=a.1386810304922615.1073741828.100007809763221&type=1&theater

Hommikul suheldes Emakese Maaga ( Jumalanna Gaia ), teda tänades ja tehes maandust, ütles ta mulle, et mul on vaja uue etapi jaoks ettevalmistusi teha.
Palus mul võtta paberi ja üles kirjutada palve, mis seotud väe suurendamisega.
Küsisin , kas võin selle teile edastada, siis Gaia ütles, et kindlasti, sest selleks info
antaksegi, et ka teised saaksid enda arendamisega tegeleda.
Palun lugege seda palvet kõva häälega Kõiksusele, et tema korraldaks teile vajalikud liikumised selle protsessi jaoks. Loe keskendudes ja olles kohal iseenda juures.

PALVE.

Mina .......( nimi ) selles kehastuses hingena palun enda väe tasandi võimendamist ja suurendamist.
Olen oma arenguga sellises etapis, kus olen valmis tõusma uuele kõrgemale tasandile ja võimeline vastu võtma suuremal hulgal valgust ja armastust.
Palun sellega seoses üle vaadata kõik minu kehad ( emotsionaal, mentaal, eeter, karmakeha ), kanalid ja tšakrad, et kõik saavad olla vastavuses uute võimsate energiate sobitamiseks.
Palun läbi teha täielik puhastus ja korrastus minu olemuses , et saan alustada väe suurendamise protsessi.
Aitäh !

Peale selle palve lugemist soovitan olla paigal, pikali, istudes , kuulata meditatiivset muusikat ja TUNNETADA, mis hakkab toimuma teie kehas.

Palju inglikesi teile abiks !

No comments:

Post a Comment